9 клас

Завдання для дистанційного навчання на  2020- 2021 рік

(Увага! Попередні завдання знизу)

2 квітня

Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.

Прочитати с. 198-200

Дайте відповіді на тести до 5 квітня, 

перейшовши за посиланням    http://join.naurok.ua/

Код доступу 7930247

Міжнародні конфлікти напередодні Першої світової війни


Перша Марокканська криза, 1905-1906 рр.

Виникла через вирішення міжнародного статусу Марокко: Німеччина спробувала перешкодити Франції встановити своє панування в Марокко (Північна Африка); конфлікт було розв’язано на користь Франції.

Друга Марокканська криза, 1911 р.

Викликана продовженням суперечок між Францією та Німеччиною; завершилась підписанням угоди, за якою німці погоджувалися на французьке домінування в Марокко й отримували натомість територію в колонії Середнє Конго.

Боснійська криза, 1908-1909 рр.

Міжнародний конфлікт, викликаний анексією Австро-Угорщиною Боснії та Герцеговини; визнання анексії Росією.

Італійсько-турецька війна, 1911-1912 рр.

Протистояння між Османською імперією та Італією, результатом якого стало захоплення Італією Лівії та островів Родос і Додеканес поблизу Малої Азії.

Перша Балканська війна, 1912-1913 рр.

Війна Балканського союзу (Болгарія, Греція, Сербія, Чорногорія) проти Османської імперії, яка завершилася підписанням договору, за яким Туреччина втратила європейські території на захід від лінії Енос - Медея та визнала незалежність Албанії.

Друга Балканська війна, 1913 р.

Швидкоплинна війна за розподіл Македонії між Болгарією, з одного боку, та Османською імперією, Румунією, Чорногорією, Сербією і Грецією – з іншого; війна була спровокована Австро-Угорщиною та Німеччиною, які прагнули розвалити Балканський союз. Протистояння завершилось поразкою Болгарії, Сербії та отриманням Туреччиною більшої частини Македонії, а Фракією та Румунією – Південної Добруджі.






29 березня

Утворення військово-політичних блоків

Прочитати параграф 22 с. 192-197






26 березня
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Міжнародні відносини (друга половина ХІХ-початок ХХст.)

Прочитати параграф 22 с. 190-192



           19 лютого

 

Прочитати параграф 25 сотрінка 189 "Зміни в соціальный структур суспільства. Пожвавлення економічного та політичного руху" Вивчити дати та терміни розміщені у кінці параграфу 

Переглянте відео



Наступне відео про народницький рух. Зверніть увагу, що навідміну від громадівського руху, народники буличастиною загальноросійського руху і на відмінність методів роботи. Особливо на терористичні методи боротьби.



Третє відео присвячене виникненню соціал-демократичного руху







                               12 лютого 2021

Прочитати параграф 24 сотрінка 174 "Громадівський рух 1860-1890-х роках"
Переглянте відео




Прочитати параграф 25 сторінка 189
Переглянте відео


Дайте відповіді на тести


http://join.naurok.ua/

Код доступу 6248902








                        2019-2020 навчальний рік






Повторити: Всесвітня історія: параграф 22 с.190-198

Вибачте, але знайшла тільки російською мовою.




Читати: Історія України: параграфи 35-37 с.248-265







Революція 1905 р. та її вплив на Україну

На початку XX ст. Україна стала лідером у Російській імперії за кількістю антиурядових протестів. Всього за 1900-1904 рр. в Україні сталося понад 1000 селянських виступів, в яких взяли участь понад 800 тисяч чоловік. Більше половини таких виступів припадало на Правобережну Україну. Проте в 1902-1904 рр. на Лівобережжі розгорнувся найбільш потужний селянський рух, відомий як Харківсько-Полтавське селянське повстання. Основною вимогою селянських повстань була ліквідація поміщицького землеволодіння й розподіл поміщицьких земель між селянами.
З березня по квітень 1902 р. селяни Полтавщини і Харківщини здійснили понад 120 нападів на поміщицькі маєтки. У повстаннях брали участь селяни 337 сіл з населенням понад 160 тисяч чоловік. Безпосередню участь у виступах узяли близько 40 тисяч селян. Для придушення Полтавсько-Харківського селянського повстання російський уряд кинув війська - 9 батальйонів піхоти і 10 козачих сотень, які стріляли в мітингуючих селян, проводили обшуки, заарештовували учасників повстань та ін. Крім того, за царським наказом Миколи II з селян було стягнуто контрибуцію на користь поміщиків. Рух селян, які становили більшість населення Російської імперії, та спроби його силового придушення посилили дезінтеграційні процеси в імперії.
На початку XX ст. загострилася соціально-політична криза Російської імперії. Зовнішньополітичні невдачі, особливо поразка Росії в російсько-японській війні 1904-1905 рр., надзвичайно підірвали авторитет уряду, оскільки засвідчили програш велетенської імперії невеликій азійській країні, що мала розмір, менший, ніж пересічна губернія.


Революція 1905 р. почалася розстрілом царськими військами в січні антиурядової демонстрації в Петербурзі, який отримав назву "Кривава неділя".
 Уже в січні 1905 р. робітники Києва та промислових районів Донбасу почали політичний страйк. Хоча вимоги страйкарів спочатку були переважно соціальними, невдовзі залунали й політичні та національні гасла. 
Мітинг під час Всеросійського жовтневого страйку в м.Харков. 1905 р.
У селах почали створюватися селянські комітети, які віддавали розпорядження не сплачувати податків, не надсилати новобранців до війська тощо. Усього протягом січня - березня 1905 р. в Україні відбулося близько 140 селянських виступів. Революційні події перекинулися й на головну опору царату - армію.

Безпосередньою причиною повстання стало стихійне заворушення серед команди корабля через недоброякісну їжу та вбивство російським офіцером унтер-офіцера Григорія Вакуленчука (родом із Житомирщини), який виступив поборником прав матросів. Більшість особового складу Чорноморського флоту на той час становили українці. Очолив повстання унтер-офіцер Панас Матюшенко (родом із Харківщини), до нього приєднався офіцер Олександр Коваленко (родом із Сумщини). Обидва провідники повстання товаришували з Гнатом Хоткевичем, майбутнім видатним українським ученим і письменником, розстріляним НКВС у 1938 р. Повстання на «Потьомкіні» викликало великий резонанс на флоті. До повсталого панцерника приєднався міноносець № 267 та панцерник «Георгій Переможець». На придушення повстання командування Чорноморського флоту надіслало 2 ескадри, але моряки відмовилися стріляти по бунтівному кораблю. Проте з огляду на те, що повстання не було підтримане рештою флоту, моряки вирушили до Румунії, звідки розійшлися по різних країнах як політичні емігранти.
О.Матюшенко на броненосці «Потьомкін». 1905 р.

У листопаді 1905 р. повстали матроси крейсера «Очаків» Чорноморського флоту, яких очолював уродженець Одеси лейтенант Петро Шмідт.

Петро Шмідт

 До повсталих приєдналася низка інших кораблів. Петро Шмідт звернувся до царя з політичною вимогою запровадити демократію, зокрема парламент. Не бажаючи стріляти по своїх бойових товаришах, моряки «Очакова» були майже безборонно розстріляні кораблями, які перебували під контролем командування Чорноморського флоту. Шмідт разом із матросами - організаторами повстання - був захоплений у полон і розстріляний на острові Березань.

Група учасників повстання саперів у дворі Лук’янівської в’язниці в м.Київ. 1905 р.

18 листопада 1905 р. в Києві відбувся виступ саперів на чолі з підпоручиком Б. Жаданівським. До революційних подій залучилася українська інтелігенція, яка засновувала культурно-освітні організації «Просвіти», що займалися створенням бібліотек, читалень, шкіл з українською мовою навчання, виданням газет та книг, проведенням лекцій тощо. У багатьох школах вчителі самочинно переходили на викладання українською мовою. У Київському, Харківському та Одеському університетах було запроваджено курс української літератури. З’явилася україномовна преса: першою українською газетою стала «Хлібороб» у м. Лубни на Полтавщині.
У жовтні 1905 р. відбувся загальний політичний страйк, у якому взяло участь 120 тисяч робітників України. Для керівництва страйками створювалися страйкові комітети, а також ради робітничих депутатів у деяких містах, зокрема в Києві, Катеринославі й Горлівці.
Під тиском революційних подій 17 жовтня 1905 р. цар Микола II видав маніфест, у якому обіцяв громадянські права, політичні свободи, заснування парламенту - Державної Думи із законодавчими правами.

 У 1905-1907 рр. під тиском революційних сил російською владою було зроблено деякі кроки у розв’язанні національного питання. Зокрема законом від 21 листопада 1905 р. було дозволено видавати літературу національними мовами, випускати газети й журнали, створювати культурно-освітні товариства, відкривати національні театри. У деяких школах було започатковано навчання українською мовою. У багатьох містах відкривались українські клуби, музично-драматичні гуртки, наукові товариства. Почали видавати газети й журнали українською мовою: у 1906 р. було 18 таких видань, а у 1907 рр. вже 25. Першою щоденною українською газетою стала «Громадська думка» (пізніше «Рада»), що виходила з 15 вересня 1906 р. по 2 серпня 1914 р. У ній співпрацювали провідні діячі української культури, зокрема М.Грушевський, І.Франко, О.Олесь, В.Винниченко та ін. Щоденні газети «Громадське слово», «Рада», «Нова громада» утримував меценат Є.Чикаленко.
25 листопада 1905 року в Лубнах вийшов перший номер газети "Хлібороб" - першої україномовної в Російській імперії. Часопис проіснував місяць, його діячів арештували - та це дало поштовх розвитку україномовної преси.



Перша щоденна українська газета.

Після виборів до Державної Думи Україна була представлена в парламенті 102 депутатами із 497, 45 з них об’єдналися в українську парламентську громаду. Громада випускала свій орган - «Український вісник». Політичною платформою Громади були вимоги автономії України, українізації державного управління, освіти. Співавтором багатьох законопроектів, організатором «Українського вісника» був видатний український історик Михайло Грушевський. Перша Дума була розпущена через 72 дні після її скликання. У Другій Думі знову виникла українська думська громада з 47 членів, яка видавала часопис «Рідна справа» і продовжувала вимагати автономії України, місцевого самоврядування, використання української мови в школі, суді, охорони праці, скорочення робочого дня тощо.

Запровадження парламентаризму виявилося ефемерним. Цар коли хотів, тоді розпускав Думу.
У 1906 р. уряд, щоб стримати революцію, почав аграрну реформу, ініційовану прем’єр-міністром П. Столипіним. За її результатами кілька сотень тисяч українців виїхало з України до Сибіру та інших регіонів імперії, де існували значні земельні ресурси.
Значна частина українських політичних партій мала ілюзії щодо можливості збереження України в автономному статусі у складі «оновленої, демократичної Росії». При цьому російські державні діячі, зокрема П. Столипін, відкрито вимагали надання українцям прав «інородців» на власній землі.
Найбільш послідовною у розв’язанні національного питання в Україні під час революції 1905-1907 рр. була Українська народна партія (УНП), очолювана Миколою Міхновським. Вона продовжувала відстоювати ідею самостійної соборної України. «Ми виступаємо, - писав М. Міхновський, - на боротьбу не за інтереси якого-небудь прошарку чи класу суспільства, бо не допускаємо, щоб яка-небудь частина суспільства мала більші права, ніж інша. Ми йдемо до повстання, до збройного повстання за визволення українського народу від національного й економічного гніту».
Революція 1905-1907 рр. завдала серйозного удару російському самодержавству. Завдяки ходові революційних подій українське суспільство побачило, що більшу національну свободу українцям і соціальні права в Російської імперії можна вибороти лише власною силою.


Прочитати параграф 40 с. 287-294

Наддніпрянська Україна в 1907-1914рр.






Прочитати параграфи 41-42 с. 296-307

Наростання національного руху в Західній Україні в 1900-1913










Виконайте тестові завдання. Відповіді відправте на електронну пошту    nolozovik1@gmail.com

Запитання 1
Панівною течією в українському національному русі Наддніпрянської України на початку ХХ ст. була
А)самостійницька
Б)автономістська
В)радикальна
В)релігійна

Запитання 2

Якою цифрою на картосхемі позначено регіон, що в другій половині XIX – на початку XX ст. став одним із центрів нафтодобування в Європі?
А)1
Б)2
В)3
Г)4

Запитання 3
Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізо-рудній галузях Наддніпрянської України початку ХХ ст. сприяла
А)розгортанню промислового перевороту
Б)утворенню монополістичних об’єднань
В)проникненню іноземного капіталу
Г)завершенню індустріалізації

Запитання 4

Для характеристики якого явища на західноукраїнських землях кінця ХІХ — початку ХХ ст. можна використати зображене рекламне оголошення?
А)репатріація
Б)еміграція
В)депортація
Г)евакуація

Запитання 5
Укажіть головну причину міграційних процесів українців Наддніпрянської України до східних регіонів Російської імперії?
А політичні утиски
Б аграрне перенаселення
В національно-релігійний гніт
Г низький рівень промислового розвитку

Запитання 6
Про якого митця йдеться в цитованому документі?
«На початку XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків — Баттістіні, Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її “Незабутньою Аїдою”, “Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан”, “Вражаючою Валькірією
А)С.Крушельницьку
Б)М.Стефанович
В)К.Воронець
Г)Каллас

Запитання 7
У Наддніпрянській Україні на початку XX ст. іноземні інвестиції спрямовувалися переважно в
А)харчова промисловість
Б)сільське господарство
В)легка промисловість
Г)важка промисловість

Запитання 8
Боротьба західноукраїнських політичних партій на початку XX ст. за реформування виборчої системи Австро-Угорщини призвела до
А)скасування виборчих прав українського населення Галичини
Б)виділення місць для депутатів від Галичини у Віденському парламенті.
В)запровадження загального виборчого права для чоловіків.
Г)ліквідації Галицького сейму як представницького органу влади

Запитання 9
У результаті Столипінської земельної реформи початку ХХ ст. вийшла з общини та закріпила в особисту приватну власність земельні наділи більшість селянських господарств
А)Лівобережна Україна
Б)Правобережна Україна
В)Південна Україна
Г)Слобожанщина

Запитання 10
У 1900 році було створено
А)Русько-українську радикальну партію.
Б)Українську національно-демократичну партію.
В)Революційну українську партію.
Г)Українську народну партію.

Запитання 11
Під час проведення Столипінської аграрної реформи уряд Російської імперії
А)насильно відчужував землі в поміщиків
Б)відроджував общинне землеволодіння
В)заохочував зростання хуторів і відрубів
Г)запроваджував зрівняльне землекористування

Запитання 12

Зображене рекламне оголошення початку XX ст. свідчить про розгортання на західноукраїнських землях
А)монополізації виробництва
Б)промислового перевороту.
В)трудової еміграції.
Г)кооперативного руху

Запитання 13
На початку ХХ ст. митрополитом Української греко-католицької церкви став
А)А.Шептицький
Б)К.Триловський
В)І.Боберський
Г)Є.Петрушевич


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ-початок ХХст.)

Прочитати параграф 23с. 202-220



                                                                   МИСТЕЦТВО


Підготувати перзентацію "Повсякденне життя людей на початку ХХ ст."

Виконати тести "Розвиток науки наприкінці 19-початку 20 ст."

Відповіді відправте на електронну пошту    nolozovik1@gmail.com

На початку ХІХ ст. не освоєні залишилися
 А) західний та північний райони
 Б) полярний район
 В) південний і північний полярні райони
Г) південний район

Запитання 2
Т. Беллінсгузен та М. Лазарєв відкрили.... в.... 
А)Австралію в 1814році
Б) Антарктиду в 1820 році
В) Сибір в 1867 році
 Г) Америку в 1847 році

Запитання 3
Хто розробив спосіб відбілювання полотна хлором 
А) К.Л. Бертолле
Б) Г. Мендель
В) Л. Пастер
Г)Р.Кох

Запитання 4
Г. Мендель започаткував розвиток... 
А) математики
Б) астрономії
В) біології
Г) генетики

Запитання 5
Завдяки розвитку мікробіології, імунології, ембріології, бактеріології розвивається
А) природознавство
 Б) біологія
В) хімія
Г) географія

Запитання 6
Періодичний закон Менделєєв відкрив
 А)у 1887 році
 Б) у 1889 році
 В) у1896 році
Г) у 1869 році

Запитання 7
Хто довів, що швидкість світла у вакуумі є сталою
А) А. Ейнштейн
Б) Кант
В)Н.Бор
Г)Ом

Запитання 8
Досягнення біологічних наук стали поштовхом до розвитку
А) хірургії
 Б) педагогіки
 В) медицини
 Г) косметології

Запитання 9
Трамвай з'явився у...  
А) 1888 році
Б) 1881 році
В)1898 році
 Г)1891році

Запитання 10
Основоположник німецької класичної філософії
А) І. Кант
 Б)  В.Ф. Гегель
 В) Л. Феєрбах
 Г) Ніцше

Запитання 11
Головні течії у філософії
 А )матеріалізм та релігія
 Б) релігія та ідеологія
 В) матеріалізм та ідеалізм
 Г)класицизм та неоклассицизм

Запитання 12
В країнах Європи та США були проведені...
А) освітні реформи
Б) наукові відкриття
В) медицинські реформи
Г) транспортні удосконалення

Виконати тести "Розвиток культури  напикінці 19- початку 20 ст."  

Відповіді відправте на електронну пошту    nolozovik1@gmail.com

 Запитання 1
Музично-сценічна вистава, у якій поєднуються різноманітні жанри й виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного й оперного мистецтва - це...
 А) оперетта       Б  )мюзікл         В) фокстрот

Запитання 2
Джаз - це... 
А)форма музичного мистецтва, що виникла на межі XIX–XX ст. в США як синтез африканської та європейської культур
 Б) музично-сценічна вистава, у якій поєднуються різноманітні жанри й виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного й оперного мистецтва.

В) американський парний танець, що з’явився на початку ХХ ст., який ви-
конується в помірно швидкому темпі. Вирізняється свободою рухів та елегантністю

Запитання 3
Фокстрот- це...
 А) форма музичного мистецтва, що виникла на межі XIX–XX ст. в США як синтез африканської та європейської культур
 Б) музично-сценічна вистава, у якій поєднуються різноманітні жанри й виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного й оперного мистецтва.
В) американський парний танець, що з’явився на початку ХХ ст., який виконується в помірно швидкому темпі. Вирізняється свободою рухів та елегантністю

Запитання 4
Масова культура - це... 
А) музично-сценічна вистава, у якій поєднуються різноманітні жанри й виражальні засоби естрадної та побутової музики, хореографічного, драматичного й оперного мистецтва
Б) форма музичного мистецтва, що виникла на межі XIX–XX ст. в США як синтез африканської та європейської культур
В)явище, що виникло в умовах індустріального суспільства.
Масова культура покликана задовольняти потреби основної маси населення
Запитання 5


Імпресіонізм - це... 
А)напрям у мистецтві й літературі, представники якого прагнули відтворити світ у його мінливості, передати свої враження.
Б) загальна назва напрямів мистецтва та літератури кінця XIX - поч. XX ст
В) напрям в європейському мистецтві, який уперше заявив про себе в культурі XVI ст. Найбільшого розквіту досягає у Франції (XVII ст.)

Запитання 6
Модернізм - це... 
А)напрям у європейському мистецтві, зразком для якого було давньогрецьке й давньоримське мистецтво
Б) один із провідних напрямів у літературі та мистецтві Європи й Америки. Які виступали проти канонів та обмежень класицистичного мистецтва

 В) напрям у мистецтві (переважно в архітектурі, образотворчому й декоративно-ужитковому мистецтві),для якого характерні стилізація та символіка.

Запитання 7
Чарльз Дарвін - ...
 А) розробив вакцини проти хвороб, які вважалися невиліковними
 Б) припускав, що еволюція відбувалась упродовж мільйонів років.
 В) створив вакцину проти віспи

Запитання 8
Дмитро Менделєєв
 А)відкрив періодичний закон хімічних елементів
 Б)створив учення про електромагнітне поле
 В)увів у хірургічну практику антисептику

Запитання 9
Прискорене накопичення запасів зброї та військової техніки; якісне та кількісне суперництво у військовій силі між країнами, які протистоять одна одній - це...
А)модернізація
Б)індустріалізація
 В)гонка озброєнь

Запитання 10


Як називається ця форма масової культури, яка з'явилася у США наприкінці ХІХ ст.?
 А)"сердечна преса"
Б) комікси
В) графіті

Завдання  до річної контрольної роботи 

(перейти за посиланням)

Відповіді на тести писати повністю

Відповіді відправте на електронну пошту    nolozovik1@gmail.com


ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ-на початку ХХст.

Прочитати параграфи 45-49 ст. 322-365



                                                                   


Повсякденне життя та культура України в середині XIX – на початку XX ст.

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний
1. Укажіть пам’ятку архітектури України, зображену на фото початку ХХ ст.
А Володимирський собор у Києві   Б Покровський собор у Харкові
В Успенський собор у Почаєві  Г Троїцький собор у Новомосковську

2. Про якого історичного діяча йдеться?
Письменник, учений, громадський і політичний діяч. У 1875 р. закінчив дрогобицьку гімназію, навчався у Львівському, Чернівецькому та Віденському університетах. Із 1894 р. очолював філологічну секцію, а з 1898 р. також етнографічну комісію НТШ, редагував «Літературно-науковий вісник». Стояв біля витоків Української радикального партії. Свої твори почав друкувати на початку 1870-х рр. Залишив значну поетичну, прозову, публіцистичну спадщину.
А Ю. Романчук             Б Ю. Бачинський               В І. Франко                Г В. Стефаник


3. Створення в Одесі першої в Російській імперії (другої у світі) бактеріологічної станції пов’язано з ім’ям
А І. Мечникова           Б М. Терещенка        В А. Кримського           Г Д. Заболотного

4. Хто є автором картини, репродукцію якої подано?
А С. Васильківський               Б М. Пимоненко
В В. Тропінін                           Г І. Рєпін

5. Доповніть твердження.
Марко Кропивницький…
А написав перший драматичний твір в українській літературі
Б поставив першу оперу «Запорожець за Дунаєм»
В створив Товариство українських акторів
Г видав першу збірку українських народних пісень.

6. Яку дату пропущено в уривку з історичного джерела?
«Троїцький народний дім… швидко увійшов до числа регулярно працюючих київських театрів. Товариство здавало його різним театральним колективам для гастрольних вистав. У _____ році відомий український артист і режисер Микола Садовський склав умову про оренду приміщення на довгий строк. Тоді й народився перший український стаціонарний професіональний театр. У Києві він помітно відрізнявся від інших театральних підприємств. Насамперед це був театр загальноприступний, демократичний у повному розумінні слова.  Про це свідчила хоча б розцінка місць: від 10 копійок до 1 рубля на вечірні вистави і від 5 до 50 копійок на денні».
А 1900 р.            Б 1904 р.            В 1905 р.                Г 1907 р.
 
7. Хто є автором картини, репродукцію якої зображено?
А І. Рєпін                                   Б В. Тропінін
В С. Васильківський                Г М. Пимоненко

8. Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Вищі школи, розкидані по всій Україні, мали одну спільну рису: …мовою викладання в них були – російська, німецька, польська. Запекла боротьба за українську мову не мала успіху. Проте був університет, у якому дозволили мати кілька – за змістом і мовою – українських кафедр...»
Таким університетом був
А Київський           Б Львівський           В Харківський              Г Новоросійський

9. З іменем якого митця пов’язане спорудження зображеної на фото пам’ятки архітектури України?
А О. Вербицький
Б М. Микешин
В В. Городецький
Г О. Бекетов


10. У якому році відкрито Чернівецький університет?
А 1805 р.         Б 1834 р.         В 1865 р.            Г 1875 р.

11. Про кого І. Франко сказав: «...Він був одним із батьків новочасного українського театру, визначним артистом та при тім великим драматургом, якому рівного не має наша література...»?
А І. Карпенка-Карого                   Б І. Нечуя-Левицького
В Г. Квітку-Основ’яненка              Г С. Гулака-Артемовського
 
12. У якому місті збудовано зображену пам’ятку класицизму в архітектурі?
А Харкові                Б Києві          В Львові              Г Одесі

13. Які факти стосуються життя і творчості Михайла Коцюбинського?
А Член Братства тарасівців, голова товариства «Просвіта» у Чернігові, автор творів «Fata morgana», «Тіні забутих предків».
Б Один із засновників Харківського професійного театру, Харківської губернської бібліотеки, автор творів «Сватання на Гончарівці», «Маруся».
В Директор Полтавського театру, член масонської ложі «Любов до істини», автор творів «Енеїда», «Наталка Полтавка».
Г Один із засновників Української радикальної партії, член Наукового товариства ім. Т. Шевченка, автор творів «Boa constrictor», «Борислав сміється».

14. Яку пам'ятку архітектури України зі списку Світової спадщини ЮНЕСКО зображено на фото?
А Ханський палац у Бахчисараї
Б Ансамбль історичного центру Львова
В Стару фортецю Кам'янець-Подільського замку
Г Резиденцію Буковинських митрополитів у Чернівцях

15. Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела:
«Його геній виявився здатним поєднувати інтелектуальну напругу, спрямовану на створення фундаментальних біологічних концепцій, з тяжкою, жертовною діяльністю в галузі медицини. Так, працюючи в Одесі, провів дослід самозараження тифом, а в 1892 р., розробляючи способи боротьби з епідемією холери у Франції, випив культуру збудника цієї смертельної хвороби...»?
А М. Гамалію             Б М. Бекетова             В І. Мечнікова            Г Д. Заболотного

16. Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«На початку XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків – Баттістіні, Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її «Незабутньою Аїдою», «Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан», «Вражаючою Валькірією».
Про якого митця йдеться?
А Г. Борисоглібську            Б С. Крушельницьку         В М. Садовську-Барілотті        Г М. Заньковецьку


17. На якій ілюстрації зображено будівлю театру в Одесі?


А                                                                                Б


В                                                                                Г


18. Укажіть портрет діяча, про якого йдеться в уривку з історичного джерела: «Значення його мистецтва для української музики таке саме, як Глінки для росіян, Шопена для поляків, Сметани для чехів чи Гріга для норвежців. Бо, крім «Запорожця за Дунаєм», справді мистецької музики до нього не було…».




АБВ
19.Хто з українських істориків присвятив все своє життя вивченню історії запорозького козацтва?
А М. Грушевський         Б Д. Багалій              В А. Кримський              Г Д. Яворницький

20. З іменами яких діячів пов’язано створення національного гімну «Ще не вмерла Україна»?
А М. Вербицький, Л. Українка                  Б П.Чубинський, М. Вербицький
В М. Лисенко, П. Чубинський                   Г І. Франко, М. Лисенко  

Завдання на встановлення відповідності. До кожного завдання подано інформацію, позначену цифрами і буквами. Щоб виконати завдання, необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари)
21. Встановіть відповідність між видами мистецтва та іменами митців, які їх розвивали наприкінці 19 – на початку 20 ст.
1 образотворче мистецтво            2 театральне мистецтво               3 архітектура                4 література
А Владислав Городецький, Василь Кричевський, Іван Левинський
Б Микола Пимоненко, Сергій Васильківський, Опанас Сластіон, Микола Самокиш
В Марко Кропивницький, Марія Садовська-Барілотті, Михайло Старицький, Ганна Затиркевич
Г Микола Леонтович, Станіслав Людкевич, Соломія Крушельницька
Д Панас Мирний, Володимир Винниченко, Олександр Олесь

22. Встановіть відповідність між характеристиками та іменами науковців другої половини 19 – початку 20 ст.
1 Фізик та електротехнік, був першим винахідником рентгенівської трубки, завдяки якій зробив фотографію скелета людини; винайшов багато електротехнічних приладів.
2 Зоолог та анатом, відкривач фагоцитозу – явища поглинання клітинами організму мікробів. Працював у Франції над розвитком імунології, удостоєний Нобелівської премії.
3 Мікробіолог та епідеміолог. Першим у світовій науці дослідив шляхи поширення чуми і запропонував ефективні засоби боротьби проти цієї хвороби.
4 Вчений-мовознавець і сходознавець. Відомий поліглот (вільно  володів майже 60 мовами). Його наукові праці – вагомий внесок у дослідження проблеми походження й розвитку української мови.
А Ілля Мечников                       Б Іван Пулюй                   В Дмитро Яворницький
Г Данило Заболотний               Д Агатангел Кримський


Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (з короткою відповіддю множинного вибору). До кожного завдання пропонується сім варіантів відповідей, серед яких лише три правильні.
23. Укажіть основні риси української культури другої половини ХІХ ст.
1 домінування реалізму в образотворчому мистецтві та літературі
2 стрімкий розвиток українського театрального мистецтва
3 негативний вплив на розвиток культури адміністративних заборон на функціонування української мови
4 домінування романтизму в музичному мистецтві
5 початок національного відродження на Слобожанщині
6 створення Української художньої академії в Києві
7 поява вищих навчальних закладів у Харкові та Києві


24. Укажіть художників другої половини XIX ст.
1 А. Куїнджі
2 М. Садовський
3 М. Пимоненко
4 С. Васильківський
5 М. Кропивницький
6 І. Мечников.

Дякую всім хто працював!Гарного вам відпочинку!!!


38 коментарів:

  1. ГЛАДІЙ АНДРІЙ
    Андрій, дякую за роботу, бачиш, ти перший!
    За перший тест - 11 балів!
    1 питання. Панівною течиєю, всеж, була автономіська. Питання про боротьбу за самостійність України на той час виглядало дуже радикально.
    2 питання. Центром нафтовидобування була Галичина( цифра 1).

    ВідповістиВидалити
  2. МАЛЕВСКА ЄВА.
    Молодець!
    За тести - 10 балів.
    4 питання. Правильна відповідь: Б
    9 питання. Правильно:Б

    ВідповістиВидалити
  3. ШАХНО ВІТАЛІНА.
    Молодець! За тести -11 балів.
    1 питання. Правильно: Б

    ВідповістиВидалити
  4. КОКОРОВЕЦЬ МИКОЛА.
    Коля, молодець. За тести - 11 балів.
    8 питання. Правильна відповідь:В

    ВідповістиВидалити
  5. ГЛАДІЙ АНДРІЙ.
    Молодець, працюєш найкраще!
    За тести по науці із всесвітньої історії- 12 балів. Всі відповіді правильні.

    За тести по культурі також 12 балів.

    Річна по всесвітній історії - 11 балів.
    12 питання: Країни, які утворилися у 2 пол ХІХ ст. - це Італія(1870), Німеччина (1871) та Болгарія (1878).

    Тести з культури України - 11 балів.
    12 питання: це будівля університету ім. Шевченка, розташована вона у Києві.
    15 питання: Правильна відповідь - Мечников. Саме йому прийшла на думку ідея заразити себе тифом.
    23 питання: зайвий 7 варіант. Університети у Харкові(1805) та Києві(1834) відкрили і першій половині ХІХ ст. Потрібно додати 1 варіант(домінування реалізму)

    Презентація з історії України цікава і змістовна, але недостатньо ілюстрована. Суть презентації у наочності. 11 балів.

    ВідповістиВидалити
  6. ШАХНО ВІТАЛІНА.

    За тести по науці із всесвітньої історії - 9 балів.
    1 питання: тільки південний і північний полярні райони залишилися не освоєними.
    3 питання:спосіб відбілювання полотна хлором розробив К.Л. Бертолле
    11 питання:. головними течіями у філософії у 2 пол ХІХ ст. були матеріалізм та ідеалізм.

    За тести по культурі 10 балів.
    7 питання: Чарльз Дарвін припускав, що еволюція відбувалась упродовж мільйонів років.
    9 питання: прискорене накопичення запасів зброї та військової техніки це гонка озброєнь.



    ВідповістиВидалити
  7. КОСТЮЧЕНКО ВІКТОРІЯ.
    За тест з історії України 12 балів.

    За тест із всесвітньої історії "Розвиток науки" 12 балів.

    За тест "Повсякденне життя та культура України в середині XIX – на початку XX ст." 11 балів.
    5 питання.Марко Кропивницький створив Товариство українських акторів.
    19 питання.Присвятив все своє життя вивченню історії запорозького козацтва Дмитро Яворницький.

    ВідповістиВидалити
  8. ШАХНО ВІТАЛІНА
    За тест з історії України 8 балів.
    5 питання.Марко Кропивницький створив Товариство українських акторів.
    7 питання. автором картини, репродукцію якої зображено є Василь Тропінін.
    8 питання. Мова про Львівський університет.
    16 питання. «Незабутньою Аїдою», «Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан», «Вражаючою Валькірією» була Софія Крушельницька.
    19 питання. Присвятив все своє життя вивченню історії запорозького козацтва Дмитро Яворницький.
    21 питання. 1-Б, 2-В, 3-А, 4-Д.
    22 питання. 1-Б,2-А, 3-Г, 4-Д.

    ВідповістиВидалити
  9. НАСЕННІК ДАР'Я.
    Тести по всесвітній історії.
    За перший тест (розвиток науки) 10 балів.
    9 питання.Трамвай з'явився у 1881 році.
    12 питання. В країнах Європи та США були проведені
    наукові відкриття (хоч і освітні реформи безумовно були)

    За другий тест(розвиток культури) 11 балів
    6 питання.Відповідь Б, бо модернізм не обмежувався тільки мистецтвом.

    Річну не можу перевірити бо потрібні повні відповіді. Варіанти відповідей у всіх різні.

    ВідповістиВидалити
  10. ПАВЛЕНКО ВІОЛЕТТА
    За всесвітню історію.
    За перший тест(наука) 10 балів
    9 питання.Трамвай з'явився у 1881 році.
    12 питання. В країнах Європи та США були проведені
    наукові відкриття (хоч і освітні реформи безумовно були)

    За другий тест(розвиток культури) 11 балів
    6 питання.Відповідь Б, бо модернізм не обмежувався тільки мистецтвом.

    РІЧНА 11 балів.
    8 питання. Мова про російсько-турецьку війну(було написано правильно)

    ВідповістиВидалити
  11. КОКОРОВЕЦЬ МИКОЛА.
    За останній тест з історії України 11 балів.
    9 питання.Автором Будинку з хімерами був В. Городецький.
    12 питання.Це приміщення університету в Києві.

    ВідповістиВидалити
  12. ДОНІК ІВАН.
    За річну по всесвітній історії - 10 балів (Хоч 10 та 11 питання перевірити неможливо - потрібні повні відповіді). Якщо хочеш - допиши.

    Всесвітня(наука) - 11 балів.
    9 питання. Трамвай з'явився у 1881 році.
    12 питання. В країнах Європи та США були проведені
    наукові відкриття (хоч і освітні реформи безумовно були)

    Всесвітня (культура) - 11 балів
    6 питання Правильно відповідь Б

    ВідповістиВидалити
  13. КЛИМЕНКО ОЛЕКСАНДР.
    Розвиток науки- 9 балів.
    1 питання. Були не освоєні полюси(північ і південь)
    8 питання.сприяло розвитку медицини, особливо гігієни(зрозуміли природу епідемій0
    9 питання . перший рамвай - 1881

    Тести з культури - 11 балів.
    6 питання . Визначення модерну більш широке - Б

    Повсякденне життя - 9 балів.
    5 питання. він створив Товариство українських акторів.
    13 питання. М. Коцюбинський написав "fata morgana"
    18 питання. М. Лисенко - Б
    19 питання. мова про Д. Яворницького
    21 питання 2-В, 3-А, 4-Д.
    23 питання. Замість 5 потрібно 3(негативний вплив Валуєвського циркуляра та Емського указу)

    ВідповістиВидалити
  14. ГАЦ ДМИТРО.
    За тест з історії України - 12 балів.

    Розвиток науки - 8 балів
    1 питання. Були не освоєні полюси(північ і південь)
    8 питання.сприяло розвитку медицини, особливо гігієни(зрозуміли природу епідемій0
    9 питання . перший рамвай - 1881

    Розвиток культури - 11 балів
    6 питання.Визначення модерну більш широке - відповідь:Б

    Повсякденне життя, культура - 9 балів
    4 питання. Автор картини І. Репін.
    7 питання. Автор картини - В. Тропінін.
    12 питання - це приміщення університету у Києві.
    13 питання. М. Коцюбинський написав "fata morgana"
    19 питання. мова про Д. Яворницького
    21 питання. 1-Б, 2-Д, 3-В, 4-Г
    23 питання. Замість 5 потрібно 3(негативний вплив Валуєвського циркуляра та Емського указу)

    ВідповістиВидалити
  15. МІНТУС СТАНІСЛАВ.
    За презентацію - 12 балів. Сподіваюся, що працювати було цікаво.

    ВідповістиВидалити
  16. МІНТУС СТАНІСЛАВ.
    Розвиток науки - 11 балів
    9 питання . Перший рамвай - 1881.

    озвиток культури - 11 балів
    6 питання.Визначення модерну більш широке - відповідь:Б


    Річна - 12 балів

    ВідповістиВидалити
  17. КОКОРОВЕЦЬ МИКОЛА.
    Розвиток науки - 12 балів.

    Розвиток культури - 11 балів6 питання.
    Визначення модерну більш широке - відповідь:Б

    Повсякденне життя, культура - 11 балів
    12 питання - це приміщення університету у Києві.
    23 питання. Замість4- 1.

    ВідповістиВидалити
  18. МАЛЕВСЬКА ЄВА.
    Повсякденне життя, культура - 11 балів.
    23 питання. Замість варіанта 7 потрібно2.3.
    24 питання. не зрозуміла форму відповіді. Правильно 1.3.4.

    Розвиток науки - 12 балів

    ВідповістиВидалити
  19. ПАВЛЕНКО ВІОЛЕТА.
    річна - 11 балів.
    17 питання. Приміщення театру в Одесесі - В.

    За розвиток науки - 11 балів (бул 10 балів)

    ВідповістиВидалити
  20. ДОНІК ІВАН.
    За "Повсякденне життя.." - 12 балів.
    24 питання. Замість 2 - 3.

    ВідповістиВидалити
  21. ОХРЕМЕНКО МАРІЯ.
    Дуже приємно тебе бачити серед працюючих онлайн.
    За річну поставити нічого не можу. Відсутні повні відповіді, а літерні значення у тесті постійно зміняюються.

    За перший тест зісторії України - 12 балів.

    За "Розвиток науки..." - 10 балів.
    10 питання. Замість Б - -А
    12 питання. Замість А - Б.

    За "Розвиток культури..." - 11 балів
    6 питання. Визначення мдерну ширше (Б)

    За "Повсякденне життя..." - 12 балів.
    23 питання. Замість 6 - -1.

    За презентацію - 11 балів. Можливо було ширше висвітлити матеріал

    ВідповістиВидалити
  22. НАСЕННІК ДАР'Я.
    За розвиток науки - 11 балів (бул 10 балів)

    За "Повсякденне життя..." - 12 балів.
    24 питання. Замість 2 - 3

    ВідповістиВидалити
  23. ПАРХОМЕНКО АРТЕМ.
    За"Повсякденне життя" - 11 балів.
    5 та 7 питання. Не Б,а В

    ВідповістиВидалити
  24. ПАРХОМЕНКО АРТЕМ
    За річну поставити не можу без повних відповідей

    ВідповістиВидалити