11 клас

Завдання для дистанційного навчання на 2020-2021 навчальний рік

(Увага! Попередні завдання знизу)

2 квітня

Українські землі наприкінці 50-х - 80-ті рр. ХVІІ



Виконайте тести
https://zno.osvita.ua/ukraine-history/tag-kozacka_ukrayina_v_xvii_st/

1 квітня

Українські землі у складі Речі Посполитої (перша половина ХVІІст.) Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б.Хмельницього середини ХVІІст.





Виконайте тести

31 березня

Литовсько-руська держава. Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (у другій половиніХІV - першій половині ХVІ
 ст.) Українські землі у складі Речі Посполитої (друга половина ХVІ)




Виконайте тести
https://zno.osvita.ua/ukraine-history/tag-knyazivstva_u_skladi_inozemnih_derzhav_krimske_hanstvo/



26 березня

Київська держава. Галицько-Волинська держава.Монгольська навала 




Виконайте тести

25 березня

Навчальний матеріал за 11 клас ми пройшли, тепер починаємо повторення




Виконайте тести

https://zno.osvita.ua/ukraine-history/tag-starodavnya_istoriya_ukrayini/

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ЗНО З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

 Сертифікаційна робота з історії України містить 60 завдань. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 94. На виконання сертифікаційної роботи відведено 150 хвилин.

 Форма / опис завдання Схема нарахування балів

Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№ 1–23*, 31–53).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний.

 Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А. 0 або 1 бал:

 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 

0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності («логічні пари») (№ 24–26*, 54– 56).

Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами.

Завдання вважається виконаним, якщо учасник ЗНО зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А. 0, 1, 2, 3 або 4 бали:

1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»);

0 балів за будь-яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці;

0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари») або відповіді на завдання не надано.

 Завдання на встановлення правильної послідовності (№ 27*, 28* і 57, 58).

 Завдання складається з основи та переліку подій (явищ, фактів, процесів тощо), позначених буквами, які потрібно розташувати в правильній послідовності, де перша подія/дія має відповідати цифрі 1, друга – цифрі 2, третя – цифрі 3, четверта – цифрі 4.

Завдання вважається виконаним, якщо учасник ЗНО зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Г) у таблиці бланка відповідей А. 0, 1, 2 або 3 бали:

3 бали, якщо правильно вказано послідовність усіх подій (явищ, фактів, процесів тощо);

2 бали, якщо правильно вказано першу й останню подію (явище, факт, процес тощо);

1 бал, якщо правильно вказано або першу, або останню подію (явище, факт, процес тощо);

0 балів за будь-яку правильно вказану подію (явище, факт, процес тощо), якщо зроблено більше однієї позначки в рядку та/або колонці;

0 балів за завдання, якщо неправильно вказано першу й останню події (явища, факти, процеси тощо), або відповіді на завдання не надано.

 Завдання з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (№ 29*, 30* і 59, 60).

Завдання складається з основи та семи варіантів відповіді, позначених цифрами, серед яких лише три правильні.

 Завдання вважається виконаним, якщо учасник ЗНО вибрав і записав три відповіді (цифри) у бланку відповідей А. 0, 1, 2 або 3 бали:

1 бал – за кожен правильно вказаний варіант відповіді (цифру) із трьох можливих;

 0 балів, якщо не вказано жодного правильного варіанта відповіді (цифри), або один варіант відповіді (цифра) вказано тричі, або відповіді на завдання не надано. Порядок написання цифр значення не має.

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

 1. Необхідно почати готуватися за обраними для тестування дисциплінами вже зараз. Форму, метод підготовки кожен обирає для себе сам, але загалом ретельне підготовка займає великий проміжок часу. Якісна підготовка з однієї навчальної дисципліни триває до 2-х годин 2-3 рази на тиждень протягом 5-6 місяців.

2. Тренування у виконанні тестових завдань дає можливість познайомитися з типовими конструкціями тестів, зрозуміти їх структуру. Тренуватися можливо за завданнями минулих років чи за іншими друкованими збірниками, що мають відповіді. Але хочемо зазначити, що при такий підготовці необхідно самостійно знаходити відповіді на невірні варіанти завдання чи звертатися до когось за поясненнями, також у тестах і відповідях можуть бути друкарські помилки.

3. Дуже важко підготуватися за методикою, зазначеною вище, адже у тестових зошитах зібрані запитання, що охоплюють увесь курс, а не конкретну тему, яку Ви зараз опрацьовуєте. У таких збірниках кожній окремій темі відводиться одне запитання, у якому не можливо відобразити всі можливі формулювання, усі можливі винятки з тієї чи іншої теми.

 4. Читати завдання до кінця! Поспіх не повинен призводити до того, що Ви будете намагатися зрозуміти умову запитання за „першими словами” і добудовувати кінцівку у власній уяві. Це завжди призводить до прикрих помилок у відповідях.

 5. Думати тільки про поточне завдання.

 6. Розплануйте час виконання тесту таким чином, щоб мати можливість повернутися до складних запитань, які Ви спочатку пропустили.

 7. Записатися та пройти пробне тестування, це дасть можливість перевірити свої знання, зрозуміти механізм, морально підготуватися до майбутніх іспитів, отримати досвід самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Тренувальні тестові завдання дозволяють перевірити власні знання історичних фактів, дат, хронологічних меж явищ, сутності історичних подій, уміння аналізувати, оцінювати істинність суджень, конкретизувати їх, установлювати причини, передумови, наслідки подій, явищ. Зрозуміло, що при підготовці до ЗНО виникає ряд труднощів не тільки в систематизації програмового матеріалу з історії України, а й організаційного характеру.

 

 При підготовці до ЗНО з історії України, звертаю вашу увагу на наступне:

1.Відповідайте на завдання тільки після того, як Ви уважно прочитали та зрозуміли його зміст.

 2.Якщо Ви невпевнені у своєму варіанті відповіді, поміркуйте над іншими запропонованими варіантами, спів ставляючи їх зі змістом завдання. Можливо інші історичні знання дозволять виключити неправильні, на Вашу думку, відповіді та допоможуть прийняти остаточне рішення.

3.Використовуйте навіть часткову інформацію на користь Вашого вибору. Оскільки завдання мають чотири варіанти відповіді, то ймовірність вгадати правильну становить 25%. Ця ймовірність зростає, якщо один із варіантів Ви вже без сумнівів виключили як неправильний. Намагайтеся виконати всі завдання тесту!

4. Звертайте увагу на те, що зміст тесту передбачає наявність підказки змістом одного завдання для іншого.

Рорбота з різними джерелами інформації

Малюнки, фото, плакати

Як під час підготовки до ЗНО, так і під час проходження тестування Ви часто зустрічатиметеся із різноманітними малюнками, фотографіями, пропагандистськими плакатами різних епох. Важливо пам’ятати, вони є не лише ілюстраціями до завдань. Вони також є самостійними джерелами, які надають необхідну інформацію для виконання тестового завдання. Тому важливо користуватися правильним підходом до їх дослідження та аналізу. Отже, своєрідним алгоритмом (послідовність кроків) аналізу подібних джерел є відповіді на такі запитання:  

Що від Вас вимагається визначити за джерелом (персонаж, подія, рік події, суть, зміст тощо)?

 Які персонажі, предмети, речі, зображені на фото чи плакаті, пов’язані зі змістом самого тестового завдання?

 Чи є на фото чи плакаті якась текстова інформація, що дозволяє виконати завдання?

 Відповівши на ці запитання та узагальнивши всі максимально можливі ознаки візуального джерела та інформацію з нього, оберіть один із запропонованих варіантів відповіді на завдання.

Карикатури

Серед інших візуальних джерел, що використовуються у завданнях ЗНО з історії України, є карикатура. Історична цінність карикатур полягає в тому, що вони дозволяють отримати уявлення про думки та настрої людей у певний час. Карикатури коротко подають або узагальнюють суть проблеми. Однак, слід пам’ятати, що карикатурист передбачає повну поінформованість про події, явища, людей, яких стосується намальована карикатура. Тому використання карикатури часто потребує володіння додатковими історичними знаннями. Карикатурист є необ’єктивним і відверто не прагне подати різні точки зору, бо висловлює лише свій (або замовника) погляд. За допомогою спеціальних художніх засобів він створює позитивне чи негативне враження, нерідко спираючись на певні стереотипи. Тому слід особливу увагу звертати на правила інтерпретації та аналізу карикатури. Послідовно відповідайте на такі запитання:

1)Чи упізнаєте Ви персонажів, предмети, речі, відображені на карикатурі?

2) Якій події чи якому явищу присвячена карикатура?

 3) Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?

4) Яку оцінку, інтерпретацію персонажів, подій, явищ подає малюнок?

 5) Які ідеї та політичні погляди сповідує автор? Як це можна визначити?

 6) Що Вам ще відомо з інших джерел про події, пов’язані зі змістом карикатури?

Картосхеми

Узагальніть отриману інформацію та оберіть із запропонованих варіантів відповідей той, що суперечить Вашим узагальненням. Серед візуальних джерел, що використовуються у завданнях ЗНО з історії, Ви зустрінетеся також і з картосхемами. Алгоритмом виконання можуть бути наступні кроки.

 Перший. Визначаємо та узагальнюємо подану на картосхемі інформацію з позиції поставленого до неї запитання.

Другий. Встановлюємо відповідність отриманої інформації з картосхеми із кожним запропонованим варіантом відповідей.

Тексти

 Аналітичного ставлення до себе потребують завдання тесту на опрацювання вербальних, текстових джерел. Це найбільш звичний для Вас вид історичного матеріалу. Як правило, в тестах використовуються уривки (фрагменти) із таких видів текстових джерел: погляд очевидця, свідчення учасника подій, газетне повідомлення, погляд історика-дослідника, офіційний документ. Пам’ятайте, завдання, які супроводжуються вказаними джерелами, як правило, вимагають:

· атрибуцію самого джерела ( наприклад, «Прочитайте уривок з історичного джерела та укажіть його назву» тощо); ·

атрибуцію подій, про яку йдеться в джерелі (наприклад, «Про яку подію йдеться в уривку з історичного джерела?» тощо); ·

 атрибуцію факту, про який йдеться в джерелі (наприклад, «Про якого діяча йдеться в уривку з історичного джерела?» тощо).

Алгоритмом виконання завдань на аналіз історичного джерела можуть бути наступні кроки:

 - Уважно прочитайте запитання до запропонованого тексту та варіанти відповідей на нього.

 - З’ясуйте, що потрібно ідентифікувати: саме джерело, описану у ньому подію чи рік, коли вона відбулася, персонаж тощо.

 - У тексті джерела знайдіть слова, висловлювання (ключові слова), які дадуть можливість упізнати предмет ідентифікації. Проаналізуйте їх та узагальніть.

 - Оберіть запропонований варіант відповіді, переконавшись що він не суперечить обраним ключовим словам.

Зверніть увагу, що як правило, в тексті джерела наведено не одне, а кілька ключових слів- маркерів, що дозволяють чітко визначити предмет ідентифікації

ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ

 Порада перша.

Програми ЗНО з історії України змінюються майже щороку. Однак, є маленький секрет: усі тестові завдання стосуються одних і тих самих подій. Адже кількість фактів минулого, винесених у програму, обмежена, а отже може змінюватися лише зміст і форма самих питань, а події залишаються незмінними. Простіше кажучи, це ніби вам постійно демонструють один і той же предмет, але під різним кутом зору і при різному освітленні.

Маленький приклад.

У 1362 році була така собі битва на Синіх водах. Упускаючи непотрібні подробиці – литовці і тодішні предки українців перемогли в ній війська Золотої Орди. А ось скільки питань про цю саму битву у різні роки було задано учням під час тестування:

 1) Позначте, унаслідок якої битви українські землі остаточно звільнено від золотоординського панування:

А битви біля Синіх Вод;

 Б битви на Чудському озері;

В Грюнвальдської битви;

 Г Куліковської битви.

2) У результаті якої битви Велике князівство Литовське закріпило за собою Поділля, Київщину, Чернігово-Сіверщину?

 А битва на Синіх водах

 Б смерть Юрія ІІ Болеслава В Кревська унія

 Г битва на Ворсклі

3) Унаслідок якої події відбулися зміни, описані в уривку з історичного джерела? «Гедимінів син, великий князь Ольгерд... прилучив до своєї держави подільську землю... і відтоді з Поділля вигнано владу татарську. Цей Ольгерд інші руські землі під свою владу взяв, і Київ з-під Федора-князя, ставленика хана, взято і посадив в ньому Володимира, сина свого, і почав над ними володіти...»

А битви на р. Сині Води (1362 р.)

Б Кревської унії (1386 р.)

 В битви під Грюнвальдом (1410 р.)

 Г Городельської унії (1413 р.)

4) Укажіть наслідки битви на річці Сині Води (1362 р.) (3 правильні відповіді).

1 посилення утисків православного населення в межах Великого князівства Литовського

2 ліквідація удільного устрою українських земель у складі Великого князівства Литовського

 3 суттєве послаблення політичного впливу в Золотій Орді татарських орд, що кочували на захід від Дніпра

 4 ліквідація васальної залежності Галицько-Волинської держави від Золотої Орди

5 значна частина українських земель увійшла до складу Великого князівства Литовського

 6 територіальні межі Золотої Орди було відсунуто в пониззя Дністра й Південного Бугу, а на Дніпрі — до порогів

 7 укладення польсько-литовської міждинастичної Кревської унії.

Ось бачите? Подія одна й та ж сама, а питання про неї – різні. Це не тому, що упорядники тестів позбавлені фантазії, а тому, повторюю, що кількість історичних подій, охоплених програмою ЗНО, обмежена. І цей факт працює на вашу користь.

Порада друга.

Оскільки тести ЗНО розраховані на середньостатистичного учня загальноосвітнього навчального закладу, а не юного генія-вундеркінда, то й завдання складаються за матеріалами шкільної програми. А де простий ученьне-геній може знайти ці матеріали? Звичайно ж у шкільних підручниках та атласах. Оскільки не завжди є можливість отримати в своє розпорядження повний комплект підручників з історії України з 5 по 11 класи, то раджу користуватися посібниками, що їх повно лежить у книгарнях.

 Підказую: в хорошому посібнику мають бути, крім друкованого тексту, ще й портрети історичних діячів, історичні карти й ілюстрації. Ну або зовсім простий варіант: озброїтися програмою ЗНО – і Googlе в допомогу. Умієш зависати у Facebook – умій і біографію Грушевського знайти, юний друже.

Порада третя.

Переглянувши завдання ЗНО з історії України та порівнявши їх із тими завданнями, що були в минулі роки, виявляється, що приблизно 1/5 а то й 1/4 частина тестів ЗНО-2018 за змістом або майже аналогічні, або цілком, слово в слово, повторюють завдання минулих років. Чому так? Дивися пораду першу. А тепер ось тобі порада третя: не полінуйся знайти в оцих самих інтернетах старі тести і повирішувати їх. Отак вбиваєш у Googlе «ЗНО історія України онлайн» - і сидиш втикаєш довгими сумними вечорами замість танчиків і вкантактіків. Тоді є дуже великий шанс, що на справжньому ЗНО в тебе неодмінно виникне почуття дежа в'ю.

Порада четверта.

 Великою проблемою сучасної тестуючої молоді є те, що злі дорослі дяді і тьоті не дають проносити на ЗНО шпаргалок, мобілок, часоворотів, самописних пер із Гоґвортсу і пильнують, аби ви там не особливо заглядали в зошити одне до одного. Ну що тут поробиш, якщо всі 9 років у школі та ІІ курси в коледжі тільки тим і займався/займалася, що привчав/привчала себе до халяви? Ви не повірите, але вихід є!

Як казав герой австралійського мультика, котрий ішов по телебаченню ще коли школярами були твої тато з мамою: «Іспользуй то, что под рукою – і нє іщі сєбє другоє!»

 А під рукою в нас що? Правильно! Під рукою в нас – самі завдання ЗНО. Їх у вас вже точно ніхто не відбере)

 По-перше, завдання в зошитах розміщуються в хронологічній послідовності. Тобто, спочатку там можуть розміщуватися тести по стародавній історії, а лише потім – по Хмельниччині чи Другій світовій війні. І навпаки: в кінці будуть питання по сучасній Україні, але ніяк не по Київські Русі. Отже, спочатку – завдання з вибором однієї правильної відповіді, які йдуть у хронологічній послідовності. Потім – завдання іншого характеру, але кожного разу – знову в тій самій послідовності.

 По-друге, оскільки кількість історичних подій у нас обмежена (знову і знову повертаємося до поради першої), інколи навіть в одних питаннях можна знайти підказку правильної відповіді для інших питань. «Єсть лі у вас план, містер Фікс? У мєня всігда єсть план!» Отак от. А тепер від теорії – ближче до практики. І ці поради можуть допомогти вже не лише малим історикам, але й малим математикам і навіть ботанікам (ну, тобто біологам).

Порада п'ята.

 Коли працюєш з тестами – не старайся атакувати їх в лоб, як пси-рицарі на тонкій кризі Чудського озера. Діяти треба тонко і виважено – як американська армія під час «Бурі в пустелі». Не старайся робити всі завдання підряд: спочатку роби ті, на які точно знаєш відповідь, а всі інші залишай на потім. Так ти зможеш утримати свою синиці у жмені і не витратиш дорогоцінні хвилини. Інакше застрягнеш на якомусь питанні на півдорозі – і тобі може не вистачити часу навіть на ті завдання, що ти знав. Коли вже синиця надійно схоплена і схована до кишені – починаємо розбиратися з рештою тестів. Тут уже, як казав син турецького підданого О. Бендер: «З двох зайців вибирають того, що жирніший». А ми ж усі в душі трохи бендерівці, чи не так?

 Отже, спочатку виконуватимемо ті завдання, що можуть принести нам більше балів. І лише потім починаємо ламати голову над тестами, з якими, скажімо так, є проблеми. Навіть коли у тебе немає жодного уявлення про правильний варіант – в жодному разі не залишай це питання зовсім без відповіді. Пробуй вгадувати. Шанси, згідно теорії ймовірності, в тебе є зажди.

Порада шоста.

 Розв'язуючи тести, не поспішай. Вчитуйся в запитання і відповіді уважно, не минаючи «ні титли, ніже тії коми». Інколи можна пропустити одну літеру чи один розділовий знак, щоб не зрозуміти, чого від вас там хочуть та, в результаті, помилитися.

Ось приклад питання, в якому одна-єдина часточка «не» повністю змінює все:

 Програма дій Південного товариства декабристів не передбачала

А повалення самодержавного ладу шляхом військового перевороту.

 Б установлення конституційної монархії, федеративного устрою держави.

В скасування кріпацтва та наділення селян землею за рахунок державного фонду.

Г ліквідацію станового ладу та встановлення рівності всіх громадян перед законом.

Порада сьома.

 Інколи, щоб вирішити завдання, не обов'язково знати правильну відповідь, а достатньо знати неправильну.

Укажіть назви пам'яток оригінальної літературної творчості часів Київської Русі:

 1) «Слово о полку Ігоревім»;

2) Реймське Євангеліє;

3) «Ізборник Святослава»;

4) «Слово про закон і благодать»;

 5) «Києво-Печерський патерик»;

6) Остромирове Євангеліє;

7) «Повість минулих літ».

 А 1, 4, 5, 7

 Б 2, 3, 5, 7

 В 1, 3, 4, 6

 Г 2, 4, 6, 7

 В даній ситуації, щоб вибрати правильний варіант, достатньо знати, що жодне Євангеліє не відноситься до пам'яток оригінальної літературної творчості часів Київської Русі. Тоді вжух! – і в нас залишається лише послідовність А.

 Порада восьма.

 Щоб добре здати ЗНО з історії України – інколи недостатньо знань лише з історії України. Якщо ви будете старатися вчити такі предмети, як географія, українська література та художня культура – ваші шанси успішно скласти саме історію зростуть незрівнянно. Тому, що питань, пов'язаних із картами, пам'ятками культури і мистецтва чи діячами культури або мистецтва на ЗНО з історії України завжди більше, ніж достатньо.

 Порада дев'ята.

 Навіть коли ви вже впоралися з усіма тестовими завданнями – не розслаблюйтеся. Кожного року знаходиться повно «щасливчиків», котрі примудряються допускати помилки навіть на даному етапі – коли заповнюють бланк відповідей. Тобто інколи, переносячи ПРАВИЛЬНІ відповіді, роблять це НЕПРАВИЛЬНО. Не робіть так, не потрібно.

Краще всього – роздрукуйте собі дома щось подібне на бланк відповідей. Або візьміть старий бланк з минулих років чи з пробного ЗНО – і потренуйтеся заздалегідь. Підрахуйте, скільки часу займе у вас ця рутинна, однак потрібна робота в реальній ситуації. Тоді не доведеться робити її з поспіхом і в останній момент.

 Порада десята і остання.

 У кожного з вас, любі друзі, різний тип пам'яті. Хтось краще запам'ятовує матеріал на слух. Хтось – якщо конспектує матеріал. Комусь легше зберігати у пам'яті картинки. А для когось потужним стимулом послужать татко з мамою, котрі стоять над душею з ременем у лагідних руках. Тому при підготовці до тестування не лінуйтеся імпровізувати: читайте, переписуйте, слухайте аудіокниги та вчителя, дивіться навчальні ролики на ютубі, просіть поради в бувалих людей. Перетворіть свій розум на жорсткий диск, в якому інформація зберігається у певній системі й послідовності (привіт, Шерлоку!). Так ви звузите коло пошуків потрібної вам конкретної відповіді.

Старайтеся розвивати логічне мислення і вчіться на власних помилках. А ще краще – на чужих. Найбільш ефективною схемою у підготовці до тесту стає послідовне вивчення/повторення матеріалу від найдавніших часів у будь-якому вигляді (підручник з історії, посібник, лекції викладача, робота з репетитором) і розв'язування тестів. До того ж, останні стають основним джерелом твоїх знань, адже саме на власних помилках ми вчимося найкраще. Тому в підготовці до ЗНО з історії, чесно кажучи, АБСОЛЮТНО байдуже, який підручник ви оберете. Головне тут - постійно розв'язувати тести з пройдених тем, шукати їх в мережі, бібліотеках, книжкових крамницях, повертатися до них знову і знову.

24 березня 

Особливості розвитку культури. Реформи в освіті

Д/з: повторити параграф 28 с.234-241, прочитати параграф 29 с.248.

Виконайте завдання за посиланням
http://join.naurok.ua/

Код доступу 9760037

19 лютого

Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 роках

Прочитати параграф 25 с.207. Повторити параграфи 22-24




Пройти тренувальні тести за посиланням




12 лютого

Тема: Міжнародні відносини
прочитати параграф 24 сторінка 196
Переглянте відео

Завдання для дистанційного навчання на 2019-2020 навчальний рік

Всесвітня історія

Опрацювти параграфи 22-27 с.116-144

Підготувати повідомлення на одну з запропонованих тем

"Карибська криза"
 "Війна у В'єтнамі"
"Війна ув Афганістані"
"Гельсинська конференція 1975р."
"Культура віртуальної реальності"
"Розвиток літератури у ХХІ ст."

Історія України

Опрацювати параграфи 26-29 с. 215-252

Виконайте тести, відповіді відправте на електронну nolozovik1@gmail.com


Узагальнення з теми «Творення незалежної України»

1.Організація, з якою Україна підписала в 2014р. договір про асоціацію:

А) ЄС        Б)ОБСЄ       В)РЄ        Г)СНД



2Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії:

 А)бойкот Російських товарів

 Б)виключення Росії з ООН

 В)запровадження санкцій проти Росії
 Г)оголошення торгової блокади Росії

3.Одне із завдань реформи освіти відповідно до закону 2017р.
 А)відновлення плати за навчання для учнів старших класів (профільна освіта)
 Б)перехід на 10-річну середню освіту
 В)середня освіта має стати 12-річною з 2030р.
 Г)скасування обов"язкової середньої освіти

4.Суть звернення до ООН,Європейського Парламенту,Парламентської Асамблеї Ради Європи,Парламентської Асамблеї НАТО,Парламентської Асамблеї ОБСЄ,національних парламентів держав світу, затверджене постановою ВРУ від 27.01.2015р.
 А)визнання Російської Федерації державою-агресором
 Б)закріплення в КУ її без"ядерного статусу
 В)оголошення про вихід України зі Співдружності незалежних держав
 Г)скасування російсько-українського договору про дружбу та співробітництво

5.Назва документів про тимчасове перемир"я у війні на Сході України
А)Будапештський меморандум
Б)Київський договір
 В)Мінські угоди
 Г)Нормандська декларація
6.З якими подіями пов"язані терміни "антитерористична операція", "тимчасово окуповані території"?
А)агресія Росії проти України в 2014р.
Б)"газові" та "торгівельні війни"з Росією
 В)підписання Харківських угод про Севастополь
Г)спроба Росії захопити острів Тузла
7.Резолюція Генеральної Асамблеї ООН щодо України від грудня 2016р.
 А)визнання Росії державою-окупантом,а Донбасу- окупованою територією
 Б)визнання Росії державою-окупантом,а Донбасу та Криму - окупованою територією
В)визнання Росії державою-окупантом,а Криму - окупованою територією
 Г)заява про нейтральну позицію в російсько-українському конфлікті

8.Особливості соціально-економічного розвиткув останні роки
А)видобування вугілля різко зросло через розвиток Львівсько-Волинського бассейну
Б)виробництво гаджетів забезпечує власні потреби ,початок експорту цієї продукції
 В)досягнення газової незалежности від Росії,припинення купівлі російського газу
 Г)подальше падіння в харчовій промисловості , закупівля більшости продуктів за кордоном

9.Назва російсько-української війни з 2018рр.
 А)Операція Міністерства оборони
 Б)Операція об"єднаних сил
В)спецоперація поліції
 Г)спецоперація Служби безпеки

10роцес позбавлення від наслідків комуністичної ідеології , затверджений законом від 09,04,2015р.
А)декомунізація
 Б)дерусифікація
 В)ленінопад
 Г)перейменування

11.Укажіть подію ,що відбулася у 2007р.
А)відставка першого уряду Ю.Тимошенко
Б)втуп України в СОТ
 В)дострокові парламентські вибори
 Г)перші вибори на пропорційній основі
12.Що стало поштовхом до початку Євромайдану?
А)будівництво на майдані Незалежности готелю
 Б)вихід України з РЄ і СОТ
 В)відмови від підписання Угоди про асоціацію з ЄС
 Г)Харківські угоди з РФ щодо Чорноморського флоту

Для підготовки до ЗНО можна скористатися такими ресурсами

Перевірити свої знання можна на сайтах


Пройти пробне ЗНО онлайн безкоштовно


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Прочитати параграфи 28-30 с. 144-154

Підготувати презентацію, повідомлення "Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ ст. - на початку ХХІ ст."

Роботу відправте на електронну nolozovik1@gmail.com


                                                               ІСТОРІЯ УКРАЇНИ


Повторити тему  "Україна у повоєнний період", прочитати  параграфи 1-6 с.11-61 
(Короткий конспект знайдете за посиланням.)





Повторити тему "Україна в умовах децентралізації"


Прочитати параграфи 7-11с.62-102

Короткий констект тут



Повторити тему "Україна в період системної кризи радянського ладу"

Прочитати параграфи 12-16 с.103-141

Короткий конспект тут


Повторити  тему " Відновлення Незалежності України"


Повторити параграфи 17-21 стр.142-183

Короткий конспект тут


Повторити  тему " Становлення України як Незалежної держави"


Повторити параграфи 22-25  стр.184-195



Повторити  тему " Відновлення Незалежності України"


Повторити параграфи 26-29  стр. 215-252




18 коментарів:

  1. НЕБЕСЬКИЙ ІЛЛЯ.
    Ілля, дякую за роботу і сумую, що давно тебе не бачила:(
    За тестові завдання - 11 балів.
    3 питання. Одне із завдань реформи освіти відповідно до закону 2017р. передбачає, що середня освіта має стати 12-річною з 2030р.

    ВідповістиВидалити
  2. РЯБУХА АНГЕЛІНА.
    Ангеліна, ти молодець.
    За тестові завдання - 10 балів.
    3 питання. Подивись коментарі до роботи Іллі.
    7 питання. Резолюція Генеральної Асамблеї ООН щодо України від грудня 2016р передбачає визнання Росії державою-окупантом,а Криму - окупованою територією. Про Донбас розмова не велася.

    ВідповістиВидалити
  3. ПОДЛОЗНА АННА.
    Анюта,дякую за роботу.
    За тестові завдання - 11 балів.
    3 питання. Одне із завдань реформи освіти відповідно до закону 2017р. передбачає, що середня освіта має стати 12-річною з 2030р.

    ВідповістиВидалити
  4. Добрий день! Наталіє Олексіївно, повідомлення надіслати Вам на пошту чи роздрукувати і віддати після карантину?

    ВідповістиВидалити
  5. МИНЕНКО АНДРІЙ.
    За тести "Україна незалежна" - 11 балів.
    6 питання:терміни "антитерористична операція", "тимчасово окуповані території" пов'язані із агресією Росії проти України в 2014р.

    ВідповістиВидалити
  6. ПОДЛОЗНА АННА.
    За повідомлення про війну у В'єтнамі - 11 балів. Молодець!

    ВідповістиВидалити
  7. МАРТИНЕНКО ХРИСТИНА.
    За тести з історії України
    2 питання: реакція світової спільноти на збройну агресію Росії стало не виключення Росії з ООН, а запровадження санкцій проти Росії.
    3 питання: одне із завдань реформи освіти відповідно до закону 2017р.
    не відновлення плати за навчання для учнів старших класів (профільна освіта), а те що середня освіта має стати 12-річною з 2030р.
    8 питання: Особливості соціально-економічного розвиткув останні роки стало досягнення газової незалежности від Росії,припинення купівлі російського газу.
    11 питання:у 2007 році відбулися перші вибори на пропорційній основі

    За повідомлення "Карибська криза" - 10 балів, "Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ ст. - на початку ХХІ ст." - 9 балів. Оформлюй повідомлення належним чином.

    ВідповістиВидалити
  8. БУЙВАЛЕНКО ВЛАДИСЛАВА,
    За тести - 12 балів. Чекаю наступні роботи.

    ВідповістиВидалити
  9. МІНЬКОВСЬКА АНАСТАСІЯ.
    За повідомлення "Війна в Афганістані" - 12 балів!
    Дякую за повагу:)

    ВідповістиВидалити
  10. КОКОРОВЕЦЬ МІЛЕНА.
    Молодець! Отримуєш за свої роботи по 12 балів(4 шт.)! Особливе "дякую" зп презентацію "Основні тенденції.."

    ВідповістиВидалити
  11. МІНЬКОВСЬКА АНАСТАСІЯ.
    За "Основні тенденції..." вау! 12 балів. Дякую за фотку.

    ВідповістиВидалити
  12. ЗУБОК АНАСТАСІЯ.
    За тести 11 балів.
    3 питання. Одне із завдань реформи освіти відповідно до закону 2017р. передбачає, що середня освіта має стати 12-річною з 2030р.

    ВідповістиВидалити
  13. РЯБУХА АНГЕЛІНА.
    За "Основні тенденції" 12 балів.
    "Розвиток літератури" стосується історії України, потрібно розглянути світову культуру.

    ВідповістиВидалити
  14. БУЙВОЛЕНКО ВЛАДА.
    За повідомлення "Гельсинська конференція" 10 балів. Обробляй текст, оформлюй повідомлення.

    ВідповістиВидалити
  15. СПІИНА ОКСАНА.
    За тести 10 балів.
    2 питання. Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії стало не виключення Росії з ООН, а запровадження санкцій проти Росії.
    10 питання. Процес позбавлення від наслідків комуністичної ідеології , затверджений законом від 09,04,2015р. - це декомунізація.

    ВідповістиВидалити