5 клас



Завдання для дистанційного навчання на 2020-2021 навчальний рік

(Увага! Попередні завдання знизу)

31 березня

Тема: Тематичне оцінювання «Історія України в пам’ятках»

Роботу виконати у зошитах. принести після канікул.


1. Революція Гідності розпочалася 2013 році, яке це століття?

а)ХХ    б) ХІХ    в) ХХІ    г) ХХІІ

2. Став першим українським королем:

а) Олег             б) Володимир Великий     в) Ярослав Мудрий   г) Данило Галицький

3.  Князь Володимир охрестив Русь:

а) 991р  б) 988р.  в) 1012р.  г) 978р.

4. 28 червня 1996 року:

а) прийнято Конституцію України  б) розпочалася Революція Гідності

в) розпочалася Друга світова війна

5.  Національно – визвольна війна  розпочалася 1948 р. під проводом Б.Хмельницького?

а) так     б) ні

6. Конституція України – це Основний Закон держави?

а) так      б) ні                                                                                    


7.  Установіть відповідність:

1. Тарас Шевченко

А за його заслуги, прозвали Великий, Красне Сонечко.

2 .Данило Галицький

Б поет, художник, автор «Кобзаря».

3. Князь Володимир

В мав титул короля, заснував на честь свого сина місто Львів.

 

8. Дайте визначення понять:

Пам’ятка –

Голодомор –

9. «Заложив … город – великий Київ,  а в города цього ворота є Золоті. Заложив він також церкву святої Софії, премудрої божої, митрополію…». Про кого з князів іде мова в документі?


10. Підпишіть зображені пам’ятки історії:        

1.







 

2.


 

3.


 

4.

 

5.


 

 


12. Опиши  історичну пам’ятку за планом


1.  Що це за пам’ятка?

2.  Де вона розташована? Як вона виглядає?

3.  Коли було створено пам’ятку?  (вкажіть століття або точну дату, якщо її можна встановити)

4.  Яким  подіям  у  минулому  чи  історичним  діячам  присвячена  дана пам’ятка? Що вона засвідчує?

5.  Чи відображає ця пам’ятка історію та культуру  одного народу чи усіх народів, що жили поруч?

 


24 березня 2021

Тема Практична робота. Дослідження з історії рідного краю


Домашнє завдання: підготувати міні-дослідження з історії Ямполя або своєї родини. Складіть невелику розповідь, якщо є можливість, додайте фото чи малюнок. Можливий варіант - родове дерево(ви його виготовляли у молодших класах)

 Роботу, за допомогою батьків відправте на електронну пошту nolozovik1@gmail або на Вайбер +380961009329

Завдання для дистанційного навчання на 2019-2020 навчальний рік


1.Читати  параграф 22 сторінка 151. Виконати завдання на сторінці 157 №1 та 2



2.Читати  параграф 23 с.159-163 питання с. 164

Відповідь  за допомогою батьків відправте на електронну пошту

 nolozovik1@gmail.com




3.Читати  параграф 24с. 166-170, Дайте письмові відповіді на питання №2 на с.167


4.Знайдіть інформацію про історію Ямполя, намалюйте ваше улюблене місце нашого селища, додайте до нього невеличку оповідь про Ямпіль і пришліть малюнок на електтронну пошту

nolozovik1@gmail.com

5.Тематичне оцінювання з теми «Дослідники історії»


Виконайте тестові завдання. Відповіді за допомогою батьків відправте на електронну пошту    nolozovik1@gmail.com

І рівень (по 1 балу)
1. Справжня невигадана подія – це історичний…
А) факт,       Б) твір,        В) дослідник,        Г) образ

2. Історик, що ввів назву Україна-Русь :
А) М.Костомаров,   Б) Д.Багалій,     В) М. Максимович,       Г) М. Грушевський

3. Головне завдання історика – з’ясувати :
А) очевидців події,        Б) причини та наслідки події,
В) місце події,               Г) час події

ІІ рівень (по 1 балу)
4. Співстав автора та його твір
1) Нестор                      А) «Історія запорізьких козаків»,                                                                                 2) Д. Яворницький       Б) «Повість минулих літ»

5. Поясни термін.  Історичні діячі (особи) – це ….

6.  Випиши особливості наукового опису :
А) яскраве зображення, Б) суха мова, В) образна мова, Г) точні факти,  Д) аналіз подій, Е) уявлені персонажі

ІІІ рівень (по 1 балу)
7.Визнач вид тексту (науково-популярний чи художній)
А) Як був ще легінем, то узяли його до війська; тоді все військо стріляло у нього — а від нього кулі відскакували, як від плити … .. зібрав собі Олекса легінів (парубків) і пішов розбивати тих панів, що хлопам кривду робили. …І схопили вони пана, …зв’язали його. Скарав Олекса цього пана і пішов мститися іншим панам
Б) Олекса Довбуш (1700-1745) – найвідоміший із ватажків селянського повстанського руху на Галичині проти польських шляхтичів (панів).
А - …,    Б - …

8. На основі текстів питання №7 склади невелике повідомлення про селянські повстання ХVІІІ ст.

9. Доведіть, що наведений уривок узято з літопису. 
Використайте фразу Я думаю…тому що
У рік 859.Варяги..брали данину… з словен.

ІV рівень (по 1,5 бали)
10. Про які історичні факти ти можеш дізнатися з твору мистецтва?
11.Доведи на прикладах, що доля  твоїх родичів пов’язана з історією твого народу.




Наступне завдання:

Прочитати параграф 25 с.172-178 питання на с. 178.


Складіть словничок із 5-6 нових слів, що стосуються буденного життя в українському селі, знайдіть їх тлумачення.


Знайдіть рецепт традиційної української страви. Чи готуєте ви цю страву вдома?

ЗЕРНІТЬ УВАГУ














Наступне завдання:

ЗА МІСЬКИМИ БРАМАМИ

Прочитати параграф 26 с.180-185 питання на с. 185.


Завдання №4, виконайте письмово


Отримайте задоволення від сучасних українських міст!



Ще інформація варта уваги



УСЕ МАЄ МИНУЛЕ

Прочитати параграфи 27-28 ст.187-200 питання стр. 193 та 201








Письмово виконати завдання №2 з рубрики "Оцініть себе"стр. 193


Попрацюємо наостанок!


Розгляньте матеріал 29 параграфу.


1. Для результативного завершення роботи заповніть табличку на сторінці 204 (користуйтесь картою на сторінці 202)

2. Виконайте завдання Станції 2.

3. Користуючись  ілюстраціями підручника виконайте завдання Станції  №3

4. Виконавши завдання Станції 5, ви завершите вивчати курс історії 5 класу!

Успіхів вам!


12 коментарів:

  1. ПОСІДАЙ НІКІТА.
    Нікіта, просто блискуче! Попрацював дуже добре. По 12 балів за кожну роботу!

    ВідповістиВидалити
  2. ЧЕРНОВА ВЕРОНІКА.
    Вероніка,ти, молодець!.Усі завдання виконані! Отримуєш дві оцінки по 12 балів!!!

    ВідповістиВидалити
  3. ЧЕРНОВА ВЕРОНИКА.
    Вероніка, ти добре попрацювала! За 25 та 26 параграфи отримуєш по 12 балів!Працюй далі.

    ВідповістиВидалити
  4. МЕНЬКОВА НАСТЯ.
    Молодець! Відразу зробила дуже великий обсяг роботи.
    За 24 параграф: гарний малюнок і оповідь про Ямпіль. Отримуєш 12 балів.
    За 22 параграф - 12 балів.
    За 23 параграф -12 балів. Виконала і перше завдання, яке я необов'язково було виконувати.
    За тестові завдання: 11 балів.
    6 питання. Потрібно було скласти речення за схемою Питання нелегке. Наприклад:"Я думаю, що у 859 році варяги брали данину зі словен тому, що ці племена були під владою варягів.

    ВідповістиВидалити
  5. МЕНЬКОВА НАСТЯ.
    За 25 параграф - 12 балів. Гарний словничок і рецепт борщу.

    ВідповістиВидалити
  6. ЧЕРНОВА ВЕРОНІКА.
    Молодець, гарно попрацювала! За підсумкову роботу 12 балів. За ІІ семестр та за рік отримуєш по 12 балів ! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  7. МЕНЬКОВА НАСТЯ.
    Молодець! За свої роботи отримуєщ 12 балів!
    За другий семестр також 12 балів! За рік поки що не знаю, потрібно уточнити оцінку за ІІ семестр. Вітаю тебе з виконанням усіх завдань.

    ВідповістиВидалити
  8. КОЗЮРА ВЛАДИСЛАВ
    Просто переаховую оцінки:10,9,11,10,11 та 7 балів

    ВідповістиВидалити
  9. ГУМЕННА КАТЕРИНА
    Просто переаховую оцінки: усі оцінки 12 балів!

    ВідповістиВидалити